گام هایی برای شروع فعالیت در بورس

گام هایی برای شروع فعالیت در بورس

شروع فعالیت در بورس و خرید آنلاین اولین سهام تجربه جالب و نویی در زندگی هر شخصی است. این روزها با وجود آنلاین شدن تدریجی همه چیز خرید و فروش سهام هم تبدیل به کاری عادی شده اما هنوز هم هستند افرادی که برای شروع تجارت در بورس دچار ترس می شوند و به شکلی اعتمادی به سیستم های کامپیوتری ندارند و حاضر نیستند تا پولشان را برای خرید چیزی که لمسش نمی کنند خرج کنند!

 


ادامه مطلب

دانلود آموزش اصول و مبانی بازاریابی

چه در حال بازسازی برنامه بازاریابی خود برای دوباره بلند شدن باشید و یا اینکه اولین مبارزات بازاریابی خود را رهبری کنید، این دوره به شما کمک خواهد کرد تا پایه تلاش های یک بازاریابی موفق را پی ریزی کنید.

 


ادامه مطلب

دانلود آموزش ایجاد وفاداری در مشتری

‫در اقتصادی که در آن با اینترنت، ‫تلفن های هوشمند و نظایر آن، ‫ارتباطات گسترده شده؛ قدرت انتخاب مردم به حداکثر رسیده و دیگر مانند گذشته به خرید از شرکت های خاصی محدود نیستند. 

 

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 ارديبهشت 1395برچسب:ایجاد وفاداری در مشتری,ایجاد وفاداری,اوفاداری در مشتری,اموزش,علمفا,تحقیق,,

] [ 17:20 ] [ aidin ]

[ ]

کاوش فضایی

دیدکلی

اگر جسم مورد مطالعه در فاصله بسیار دوری واقع باشد، آیا پژوهشهای علمی می‌توانند اطلاعات موثری را درباره آن ارائه دهند؟ آیا چنین پژوهشهایی می‌توانند تصویر واقعی دنیای خارج را نشان دهند، این پرسشها مستقیما به اختر شناسی مربوط نمی‌شود. 

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 29 فروردين 1395برچسب:کاوش فضایی,کاوش,فضایی,علمفا,تحقیق,مقاله,,

] [ 19:36 ] [ aidin ]

[ ]

تاثیر فضولی بر جامعه

«در خانه را روی هر كسی باز نكن»، «قبل از ورود به هر مكانی ابتدا در بزن و سپس وارد شو». اینها آموزه‌های تربیتی اولیه همه كودكان است كه تا پایان عمر همراهشان خواهد بود.

در کل یکی از اولین چیزهایی که ما سعی میکنیم به فرزندانمان بیاموزیم این است که در کار دیگران فضولی نکند.

از همین رو امروز مطلبی را برای شما اماده کرده ایم تا شما را بیشتر با ماهیت فضولی،راه های درمان آن،و... آشنا کنیم.

 


ادامه مطلب

جامعه آرمانی چیست؟

چیزی که انسان را از حیوان متمایز کرده است، قوه ی عقل و تفکر و ادراکی است که خداوند به او عطا کرده است. قوه عقل و تفکری که به وسیله آن بتواند زمین و آسمان و هر چه در آنهاست را درک کند و بفهمد و بیان کند و حتی پیچیدگی آنها را بشکافد.

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 فروردين 1395برچسب:جامعه آرمانی چیست,جامعه آرمانی,علمفا,اموزش,تحقیق,مقاله,آرمانی ,جامعه,جامعه خوب,,

] [ 15:31 ] [ aidin ]

[ ]

ژیروسکوپ چیست؟

ژیروسکوپ (جایرو)،عضو اصلی سامانه های هدایت اینرسی است که برای اندازه گیری مقدار و سرعت دوران و ایجاد محور های مختصات مرجع در وسایل نقلیه هوایی،فضایی و دریایی (مانند هواپیما،موشک،ماهواره،فضاپیما،کشتی و زیردریایی)استفاده می شود.با استفاده از این وسیله میتوان جهت یا محورهای ثابتی را برای وسیله نقلیه تعریف کرد که هرگونه حرکت زاویه ای وسیله نقلیه نسبت به محورهای آن سنجیده شود.در این مقاله،ضمن معرفی ژیروسکوپ،انواع آن مورد بررسی قرار گرفته و به اختصار درباره هر یک توضیحاتی ارایه میشود.



ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 فروردين 1395برچسب:ژیروسکوپ چیست؟,ژیروسکوپ چیست,ژیروسکوپ,چیست؟,علمفا,اموزش,تحقیق,مقاله,

] [ 11:29 ] [ aidin ]

[ ]

كارآفريني چيست؟

كارآفريني فرآيند يا مفهومي است كه در طي آن فرد كارآفرين با ايده‌هاي نو و خلاق و شناسايي فرصتهاي جديد، با بسيج منابع به ايجاد كسب و شركتهاي  نو، سازمانهاي جديد و نوآور رشد يابنده مبادرت  مي‌ورزد . اين امر توام با پذيرش خطرات است ولي اغلب منجر به معرفي محصول يا ارائه خدمت به جامعه  مي‌شود. بنابراين «كارآفرينان» عوامل تغيير هستند كه گاهي موجب پيشرفتهاي حيرت‌انگيز نيز شده‌اند.

به‌ دليل‌ نقش‌ و جايگاه‌ ويژه‌ كارآفرينان‌ در روند توسعه‌ و رشد اقتصادي‌، بسياري‌ از دولتها در كشورهاي‌ توسعه‌ يافته‌ و درحال‌ توسعه‌ تلاش‌ مي‌كنند با حداكثر امكانات‌ و بهره‌برداري‌ از دستاوردهاي‌ تحقيقاتي‌، شمار هر چه‌ بيشتري‌ از جامعه‌ را كه‌داراي‌ ويژگي‌هاي‌ كارآفريني‌ هستند به‌ آموزش‌ در جهت‌ كارآفريني‌ و فعاليتهاي‌ كارآفرينانه‌ تشويق‌ و هدايت‌ كنند.

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 26 فروردين 1395برچسب:كارآفريني چيست,كارآفريني,چيست,علمفا,اموزش,تحقیق,

] [ 11:12 ] [ aidin ]

[ ]

نقش پدران در تربیت فرزندشان چیست؟

به طور طبیعی آرزوی هر پدری است که بتواند با صبر، شکیبایی، مهربانی، دوستی، وقت گذاری و احترام بتواند به وظایف خود در قبال فرزندانش عمل کند. بدون تردید حضور مداوم پدر در منزل باعث می شود كه مهارت های كلامی و چاره جویی فرزند افزون گشته و به پیشرفت های چشمگیر تحصیلی بینجامد.

نقش پدر در تربیت کودک بسیار مهم است. نقش پدر در تربیت کودکان گسترده تر شده و آنها مسئولیت هایی نظیر مراقبت از کودکان، تعلیم کودک، تعویض لباس و ... را نیز بر عهده می گیرند. در گذشته تنها وظیفه تأمین مخارج کودک بر عهده پدر بود و امور مربوط به کودک معمولاً به مادران واگذار می شد.


ادامه مطلب

مشتقات نفت

نَفت مایع غلیظ و افروختنی به‌رنگ قهوه‌ای سیر یا سبز تیره‌است که در لایه‌های بالایی بخش‌هایی از پوستهٔ کره زمین یافت می‌شود. نفت شامل آمیزه پیچیده‌ای از هیدروکربن‌هایی گوناگون است. بیش‌تر این هیدروکربن‌ها از زنجیرهٔ آلکان هستند؛ ولی ممکن است از دید ظاهر، ترکیب یا خلوص تفاوت‌های زیادی داشته‌باشند.

 

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 فروردين 1395برچسب:مشتقات نفت,نفت,مشتقات,علمفا,اموزش تحقیق,,

] [ 19:13 ] [ aidin ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه